Notes útils Diaris britànics

Notes Utils Diaris Britanics

PM Jim Hacker: No em parlis de la premsa: sé exactament qui llegeix els diaris. El Daily Mirror és llegit per gent que es creu que dirigeix ​​el país. El Guardià és llegit per gent que creu que hauria de dirigir el país. El Temps és llegit per gent que realment dirigeix ​​el país. El Correu diari és llegida per les dones de la gent que regenta el país. El Financial Times és llegit per persones que posseeixen el país . El Estel de l'alba és llegit per gent que pensa el país hauria de ser dirigit per un altre país , i la Daily Telegraph és llegit per gent que ho pensa .
Sir Humphrey: Primer ministre, què passa amb la gent que llegeix? Sol ?
Bernard Woolley: Sol als lectors no els importa qui dirigeix ​​​​el país, sempre que té les tetes grosses . nota I de fet era una dona que dirigia el país en aquell moment... Margaret Thatcher . Sí, primer ministre ( Vist aquí ) Anunci:



El Regne Unit té un bon nombre de diaris de distribució nacional, cadascun dels quals s'adreça a un grup polític o social específic (en lloc d'una regió específica com als EUA). nota Aquesta diferència potser no significa gaire, però va permetre als diaris britànics capejar la tendència d'informació més especialitzada a finals dels anys noranta i els anys 2000 molt millor que els seus homòlegs nord-americans... fins que la crisi econòmica i Facebook va arribar a la premsa el 2008. ). La premsa britànica és coneguda col·lectivament com 'Fleet Street', encara que això sí un artefacte d'una època en què molts diaris estaven en aquell lloc concret de Londres; la majoria han anat a un altre lloc.

Normalment es classifiquen per format:

  • Fulls amples són els diaris de format tradicional, generalment considerats com les publicacions més intel·ligents i respectables. El nom s'ha convertit en una mica d'artefacte, ja que la majoria d'ells van canviar a formats més petits a mitjans dels anys 90, el terme 'paper de qualitat' s'utilitza més sovint per als diaris de luxe en aquests dies.
  • Anunci:
  • tabloides de mercat mitjà podrien fer alguns informes seriosos, però estan més preocupats per la salut, les xafarderies i el crim, encara que no fins al punt de...
  • Tapes vermelles , tabloides dirigits a les classes mitjanes baixes i treballadores, centrats generalment en l'esport i el sensacionalisme. Anomenat així perquè la majoria de les empreses de diaris que produeixen diaris en aquest format presenten logotips de color vermell brillant a la portada per cridar l'atenció dels compradors potencials.

Com passa amb gairebé tot a Gran Bretanya, hi ha un distinció de classe en qui llegeix quins papers, amb les classes superiors llegint les publicacions més respectades.

Tingueu en compte que tot i tractar amb una cosa força diferent sistema polític dels Estats Units, les seccions de comentaris de tots els llocs web d'aquests diaris estan poblades amb gairebé el mateix tipus de Online Persones com a seccions de comentaris americans. Així que si t'ho esperaves l'estereotip britànic de moderació i civisme , prepara't per ser decebut.

Anunci:

obrir/tancar totes les carpetes

Fulls amples

El Daily Telegraph

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-1.png

'Per escapar del càrrec de jurat a Anglaterra, porteu un barret de bomber i porteu una còpia del Telègraf .' Joan Mortimer , Rumpole del Bailey

El Daily Telegraph és més conegut pel seu suport contundent al Partit Conservador, donant-li el sobrenom de burla ' El Torygraph diari '. No obstant això, encara és conegut com un dels dos diaris britànics de renom per reputació, i es considera que els seus informes són força bons, independentment de la seva forta inclinació política.

Històricament ha estat un fort batedor periodístic; en 1908, va publicar una entrevista en la qual el Kaiser Wilhelm va treure una mica la boca , que hi va intervenir derrocar el canceller de l'Imperi alemany , i també va ser el primer diari que va informar de Polònia sobre el brot de Segona Guerra Mundial . En aquests dies, però, sembla que es defineix per la seva postura conservadora i la seva hilarant involuntària rivalitat amb la inclinació a l'esquerra Guardià . El seu altre sobrenom, el 'Daily Hurleygraph', deriva de la seva estranya fascinació per Elizabeth Hurley (i 'noies afruitats' en general). No és que ja no facin cullerades; el diari va trencar l'escàndol de despeses del diputat del 2009 i una investigació del 2016 sobre tàctiques utilitzades pel tècnic de futbol d'Anglaterra Sam Allardyce, que després va ser acomiadat.

El seu episodi més estrany podria ser un violació accidental de seguretat el 1944 , quan les solucions al seu trencaclosques van començar a incloure paraules en codi militars, fins i tot per al desembarcament de Normandia. Va resultar que l'editor de mots encreuats, que també era director d'una escola de nois, havia anat recollint les paraules dels seus alumnes, que al seu torn les havien anat recollint a la base militar del costat.

El Temps i la Sunday Times

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-2.jpg

'Hi ha gent aquí per veure't: tres periodistes i un senyor de la Temps .' Broma popular satiritzant la reputació impecable del diari.

El Temps és l'altre diari de registre del Regne Unit i és un dels diaris més antics del país, fundat el 1785. nota com el Registre universal diari ; no s'anomenaria Temps fins al 1788, però això encara és força antic . S'associa amb bons informes, sensateses, originant l'omnipresent Tipografia Times New Roman , mots encreuats críptics i una cortesia quasi aristocràtica. La seva considerable antiguitat l'ha convertit en una institució, ja que està coberta caiguda de la Bastilla , la batalla de Trafalgar i Les guerres napoleòniques ; a part d'un error el 1978-79 nota No va circular durant 11 bons mesos a causa de conflictes laborals persistents, i aquest fracàs es va veure internament com una catàstrofe , ha cobert tot el que cal destacar des de llavors.

El Sunday Times és un paper germà i, tot i que s'agrupen essencialment i comparteixen la propietat comuna, es van fundar de manera independent i només van passar a ser propietat comuna el 1966. A finals dels anys cinquanta, el Sunday Times es va convertir en el primer diari britànic que tenia més d'una secció, i el 1962 es va convertir en el primer diari dominical a introduir una revista en color. És un full gruixut amb diversos suplements, i s'ha mantingut així fins i tot després que l'edició diària canviés el 2004 al format tabloide (o 'compacte', com prefereixen anomenar-lo ). És més famós pel seu anual ' Sunday Times Rich List', una classificació de la gent més rica del Regne Unit.

Des de 1981, Temps i la Sunday Times han estat propietat d'un magnat dels mitjans de comunicació australià Rupert Murdoch , famós per imposar una línia editorial conservadora als mitjans de comunicació que té, alguns dels quals veureu en altres llocs d'aquesta pàgina. No obstant això, el Temps L'edat i la reputació significa que és editorialment independent i no ha de seguir la línia de Murdoch, tot i que la seva inclinació natural és neutral a conservadora.

El seu reportatge més famós és simultàniament una de les seves primeres més grans i les seves més grans ximpleries; va exposar el d'Israel Secret obert d'a programa nuclear . Malauradament, el Temps no va tenir cura del seu denunciant, el científic israelià Mordechai Vanunu; El Mossad el va atrapar en un Trampa de mel , i va estar empresonat a Israel durant 18 anys. És objecte d'un intens debat quant d'això va ser culpa de Vanunu i quant va ser Temps ', però el diari ho considera un Vella vergonya i s'ha tornat especialment crític amb Israel des d'aleshores (la qual cosa només li posa més problemes).

El guardià i L'Observador

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-3.png

El Guardià és el paper d'esquerres més gran del Regne Unit. Sovint se l'anomena 'Grauniad', resultat de la seva antiga reputació errors tipogràfics freqüents , i els seus lectors sovint són anomenats 'Guardianistes' (sobretot com a comentari despectiu sobre les seves tendències polítiques, anàloga a la nord-americana ' Noticies de Nova York liberal'). Va començar la vida com a Manchester Guardian el 1821, només es va traslladar a Londres el 1964, cinc anys després de treure 'Manchester' del títol; ara té la reputació de ser especialment centrat en Londres. De vegades se sent molt centrista malgrat la seva reputació d'esquerres; no suporta Treballadors o Whigs (actualment els liberal-demòcrates) tant com s'oposa als conservadors, i s'ha mostrat crític amb els governs d'extrema esquerra d'Amèrica Llatina i Europa de l'Est, bàsicament seguint la posició del govern britànic allà. Això porta a l'acusació que en realitat només tendeixen a adoptar qualsevol posició que els permeti sortir-se amb un to d'autojustícia una mica condescendent. El diari també és conegut per la seva postura antimonàrquica; el seu portal web fins i tot ofereix una 'edició republicana' quan el Reials són el tema del dia.

A part de la política, el diari és únic perquè la seva empresa matriu, el Guardian Media Group, és propietat d'un fideïcomís que existeix per garantir la seva independència editorial, i els seus informes reals, els articles d'opinions a banda, es considera molt bo. Dit això, sembla estar disposat a escollir baralles amb pràcticament tots els altres diaris importants, des del tradicionalment conservador. Daily Telegraph a l'esquerra més hardcore Daily Mirror . També és famós per donar suport als candidats que perden de manera vergonyosa, al Regne Unit i fora d'ell; una vegada es va posar a l'aigua calenta per suggerir que els seus lectors trucessin a nord-americans a l'atzar per dir-los que no votessin George W. Bush el 2004. En altres llocs del diari, té un mot encreuat molt ben considerat, que els entusiastes diuen que podria ser fins i tot millor que el del Temps .

Té la tirada més baixa dels 'tres grans' diaris, darrere del Temps i la Telègraf , que és probable perquè és l'únic dels tres el lloc web del qual no es troba darrere d'un mur de pagament. El document anomena això un compromís amb la 'democràcia lliure d'idees', mentre que els cínics ho diuen regalar tots els teus continguts de manera gratuïta. Dit això, la seva presència en línia és formidable, el tercer en trànsit entre els llocs de notícies britànics només darrere del Correu diari i el venerat internacionalment Notícies de la BBC .

El seu moment periodístic més orgullós és la seva mà en el col·lapse del Notícies del món (un tabloide descrit a continuació); Feia anys que feien anys que s'escapaven de l'escàndol, i van ser ells els qui van fer el gran avenç en descobrir que el Notícies del món havia piratejat el telèfon d'una adolescent assassinada per donar a la seva família l'esperança que encara podria estar viva. Si no haguessin estat investigant tan incansablement, el més probable és que Notícies del món fet mai no hauria sortit a la llum. Fins i tot el Telègraf els va donar accessoris.

L'Observador ha estat el Guardià el diari germà de diumenge només des de 1993; és el diari dominical més antic del món, que es va publicar per primera vegada l'any 1791, i posa especial atenció a les arts i la cultura. Entre això, Cap de setmana Guardian , La revista Observer , i la Mensual d'aliments d'observador , donen la impressió de ser Obsessionat amb el menjar , tot i que d'una manera molt centrada en Londres, una forma de sopar d'Islington (incloent Col · locació de productes per a supermercats britànics força cars).

Tots dos El guardià i L'Observador van ser els únics diaris del Regne Unit impresos en format Berliner, després d'haver canviat de full ample el 2005 i el 2006 respectivament. Tots dos van canviar al tabloide el gener de 2018.

El Independent i la i

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-4.png

'No és com nosaltres La Independent ; no podem enganxar un títol com 'CRUELTAT' i una imatge d'una balena o alguna cosa a sota'. Adam Kenyon , El gruixut d'això

Fundada l'any 1986, la Independent és considerablement més jove que els altres fulls amples i va ser creat per ser realment independent en comparació amb els altres papers. No va funcionar exactament; va deixar la publicació impresa completament el març de 2016, tot i que encara està disponible en línia.

En anys anteriors, Ull Privat el va anomenar 'The Indyscribablyboring', reflectint com es va intentar equilibrar en qüestions partidistes. Però des d'aleshores, també s'ha fet obert; això només va prendre una tercera opció i va anar més o menys amb els Lib Dems. També s'expressa especialment en temes ambientals, obsessionant-los de la mateixa manera que els tabloides de dreta cobreixen la immigració. Des del canvi a una edició en línia, s'ha enfrontat a acusacions de col·locació de clickbait. Va ser el primer dels diaris de 'qualitat' a abandonar el format de full ample i es va convertir en un tabloide el 2003.

Els canvis reals van començar el 2010, quan el diari va ser comprat per una lliura per l'oligarca rus (i antic empleat del KGB) Alexander Lebedev. A continuació, va introduir una spin-off del mercat mitjà 'ligera' anomenada i , que va resultar ser l'única publicació impresa de l'empresa que va sobreviure al 2016; es va vendre a Johnston Press.

Entre els seus escriptors hi ha Nigel Farage, antic cap de l'UKIP, un partit de dretes basat en gran mesura en una política d'immigració de línia dura i que abandona la Unió Europea. Els editors defensat ell contra les crítiques en gran part citant la seva posició independent. No obstant això, des d'aleshores el diari ha recollit una sèrie de simpatitzants de l'UKIP, fins i tot entre els rangs editorials.

El 2019, el i va ser comprat pel Correu diari grup. Malgrat les garanties de l'editor que no abandonaria la seva línia editorial anterior en favor de les preferències dels seus nous propietaris, el Correu diari La reputació d'ell és tan terrible que ningú s'ho va creure i els lectors van començar a abandonar el diari. Molts lectors van reivindicar la seva línia editorial va fer canvi (o sempre estava en línia amb el Correu 's), perquè la negativa del diari a donar suport al Partit Laborista (potser en un esforç per demostrar el seu centrisme) va suposar un suport a l'ala dreta en una escena política britànica cada cop més polaritzada.

El Financial Times

'Què és gran, rosa i dur al matí? El Financial Times mots encreuats.' Broma popular

El Financial Times és un full d'empresa i economia. Grans trossos són en la seva majoria incomprensibles per a qualsevol que no treballi a la gestió, i és un sinónimo per a 'coses empresarials importants' que ven més còpies fora de Gran Bretanya que dins d'ella - tanmateix, les parts que no són l'argot gerencial/empresarial es consideren algunes de les millors informes; darrerament hi va participar el drama de la fallida que envolta una companyia financera alemanya . També es coneix com 'el Pink 'Un' perquè està imprès sobre paper rosa; això va començar el 1893 com una mesura d'estalvi de costos, però ara dóna al paper un aire de distinció (i també dificulta la fotocopia). Fins i tot la versió en línia té un fons rosa.

El Herald Catòlic

'Menjar gall dindi per Nadal és com clavar un ou a la creu!' — Parodia Herald Catòlic titular per Chris Morris

El Herald Catòlic és un fullet setmanal amb seu a Londres que serveix tant al Regne Unit com a la República d'Irlanda. Encara que la seva circulació és bastant reduïda i generalment limitada a les parròquies catòliques, va ser un diari raonablement influent, convertint-se en un bastió del conservadorisme social a la premsa britànica. Ara, pràcticament ningú n'ha sentit a parlar.

La seva línia editorial és sempre la de l'Església catòlica. Tot i que no hi ha cap supervisió directa o oficial del Vaticà, el document mai contradiu la doctrina catòlica oficial. Fora d'això, la seva posició editorial es descriu millor com 'a la dreta del Correu diari '. Com a tal, davant d'una Gran Bretanya cada cop més laica i socialment liberal, és un diari pessimista implacable.

Políticament, és per tot arreu; li agrada la posició general de dreta dels conservadors, però també dóna suport als programes socials laboristes (d'acord amb l'ensenyament social catòlic). Quan el primer ministre conservador David Cameron es va pronunciar a favor del matrimoni gai, la seva posició política es va convertir bàsicament en 'que us fotin a tots'. Publica una gran quantitat d'apologia cristiana (encara que relativament poc és antiateu Hitler va menjar sucre -tipus reglas), i també té poca paciència per ' cafeteria catòlics '. No obstant això, té un nivell d'informació molt més alt que els tabloides del mercat mitjà, i té una sèrie d'articles no informatius excel·lents i informatius sobre tota mena de temes catòlics, des de l'ecumenisme fins al Vaticà II passant pels Sants.

Té una rivalitat de llarga durada amb la revista catòlica de tendència més liberal La tauleta , en la mateixa línia que el Telègraf - Guardià rivalitat, de fet, molts catòlics Telègraf els escriptors són tradicionalistes que els agrada Herald Catòlic , mentre que molts catòlics Guardià els escriptors són pro- Tauleta , que us hauria de dir tot el que necessiteu saber. Herald Catòlic els lectors fan referència a Tauleta com 'la píndola amarga'.

El Yorkshire Post

Amb seu a Leeds, el Yorkshire Post , malgrat el seu nom i difusió en gran part regional, es considera un diari nacional. Com a tal, acostuma a informar sobre notícies nacionals i internacionals en lloc de seguir-los Angle local , tot i que és un equilibri molt precari. És un dels diaris més antics del país, que es va fundar a la dècada de 1750 com a Intel·ligència de Leeds . La seva major primicia va ser a la dècada de 1930, quan es va convertir en el primer diari britànic que va explicar la història de la crisi de les abdicacions. El rei Eduard VIII .

Tabloids de mercat mitjà

El Correu diari

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-5.png

'LA CRISI DE PENSIONS CAUSADA PER IMMIGRANTS IL·LEGALS GAY MARXISTES MUSULMANS DE LA UE CONTROLADA PER SIONISTES QUE FAN ENGANYS EN BENEFICIS I PEDOS BISEXUALS NEGRES TRANSGÈNERES QUE PRESENTEN LA NOSTRA TREBALLA CAUSARÀN EL CAIX DEL PREU DE LA CASA I EL CÀNCER EN MARGINALITZATS BLANCS? Cadascú Correu diari tema mai , destil·lat en un únic titular

Diu que l'enemic és entre nosaltres , agafant les nostres dones i agafant la nostra feina . El Correu diari , fundada el 1896, és ultradretana, reaccionària, eurosèptica, xenòfoba, aïllacionista, sovint histèric , i notòriament obsessionat amb la immigració, els preus de l'habitatge, el matrimoni entre persones del mateix sexe i els sol·licitants dels beneficis estatals.

Va donar suport infamement al feixisme en gran manera a la dècada de 1930, defensant obertament una aliança amb Alemanya nazi contra el Comunistes bruts , i rebutjant els informes de maltractament als jueus alemanys com a exageracions . Tot i que va retractar el seu suport a Mosley i Hitler uns anys més tard (preveient que aquest últim habitat desencadenaria Segona Guerra Mundial ), el Correu anomenats jueus que busquen refugi a Gran Bretanya res més que migrants econòmics aprofitant la generositat laxa de Gran Bretanya. Va donar lloc al sobrenom comú de 'The Daily Heil', i no és massa diferent de la seva posició antiimmigrant actual: algunes coses, sembla que mai canvien.

En aquests dies, es presenta com la veu de la 'majoria (moral) silenciosa' o de 'l'home normal del carrer', que, curiosamente, té exactament les mateixes opinions que el Correu . Tot i que gairebé sempre dóna suport als conservadors, el seu to sovint s'enfila més a la dreta en territori UKIP i BNP. També té una edició irlandesa que és igualment populista en la seva política editorial, però no necessàriament s'ha d'alinear amb la versió britànica, la qual cosa comporta algunes contradiccions humorístiques.

Té un lloc web gran, amb més vistes que fins i tot el Guardià 's. Li agrada llençar-hi els seus articles més sensacionalistes, on els llegeixen estrangers que els prenen seriosament perquè és un diari britànic (cosa sobre la qual Esquerdat els va cridar ). Se sap fins i tot per augmentar el contingut de llocs web de xarxes socials com Reddit i YouTube com a farciment. La secció 'FeMail' del lloc web està ostensiblement dedicada als problemes de les dones, però essencialment és un vehicle per a la Correu publicar smut: està ple de paraules de codi que sexualitzen les dones tot i que encara semblen nominalment progressistes, i fins i tot publica imatges entremaliades, aparentment perquè la gent s'indigni. Malgrat això, el Correu és l'únic diari del Regne Unit amb més lectors femenins que homes.

A causa d'aquest lloc web, el Correu també té una bona mida de lectors nord-americans, sobretot a causa dels seus copiosos xafarderies i històries 'en altres notícies' (i la seva manera d'assenyalar cada paràgraf d'una història per guanyar punts de SEO de Google). El seu braç nord-americà fins i tot va poder llançar un programa de televisió sindicat diari el 2017, presentat per Batxillerat Jesse Palmer, que, a causa de la imparcialitat i les lleis de privadesa de celebritats del Regne Unit, no es poden mostrar legalment al seu mercat d'origen.

Té una sèrie d'obsessions per a les mascotes. El càncer podria ser el seu més gran; tot s'ha anunciat a la seva portada, ja sigui per causar càncer o per curar-lo (i alguns fan les dues coses en dies diferents). Això va provocar el sobrenom de 'The Daily Hypocondriac' i el còmic Russell Howard ens va donar la 'Cançó del càncer de Daily Mail' (ajustat a la melodia habitual ). També té una obsessió poc saludable per l'homosexualitat, en gran part obra de Croat heteronormatiu el columnista Richard Littlejohn, que ho té prou dolent per al Guardià per publicar una 'Auditoria Littlejohn' anual fent un seguiment de quantes vegades esmenta els gais.

Viquipèdia va fer un esquitxat fent el Correu la seva primera font obsoleta , és a dir, no es pot utilitzar per a cites tret que l'article sigui sobre el document en si, i hi ha un escombrador automàtic que us avisarà si provar per enllaçar-hi. Amb prou feines hi ha 30 fonts d'aquest tipus, i encara que el Sol i Notícies del món també es troben en aquesta llista, també ho són llocs web de 'notícies falses' infames com Infowars, que us haurien d'indicar l'abast de la Correu la mala reputació. La decisió de la Viquipèdia sobre el Correu es va convertir en una fita per al lloc, i també va estimular altres llocs a fer coses semblants (com ara Virgin Trains que el va treure breument de les seves botigues). El Correu va respondre amb la publicació d'un article difaiant un administrador de la Viquipèdia, amb prou feines.

Llavors, amb la mala reputació del diari, com segueix guanyant premis periodístics? Què està fent bé? Té articles històrics interessants; per això, podem agrair al respectat historiador i antic corresponsal de guerra Sir Max Hastings. Té molt bona fotografia, resultant en fotografies de paisatges i de natura agradables i fotografies de notícies atractives (tot i que sobretot posa aquesta habilitat a les fotos de paparazzi). La seva secció 'pausa cafè' no està gens malament. La seva secció esportiva és prou decent. I... es ven bé? Es ven bé .

Abans de 1971, quan va absorbir el tabloide Esbós diari (fundat l'any 1909), era un fullet de dretes i es va prendre més seriosament. La majoria dels elements populistes d'avui Correu diari provenen de la Esbós .

El Correu de diumenge

El Correu el diumenge és el paper de la germana del diumenge Correu diari , fundada el 1982. Encara que encara és fermament conservador, també és molt menys alarmista que el Correu , molt més creïble, i molt menys reaccionari (el 1983 fins i tot avalant els socialdemòcrates, un grup escissionista del Partit Laborista que és un predecessor dels moderns demòcrates liberals o de les iteracions posteriors dels laboristes sota Blair i Starmer). Això el converteix en un paper preferit per als conservadors que no els agrada la histèria. Tanmateix, entre els seus periodistes i columnistes hi ha el conservador acèrrim anglicà (i enemic de la televisió) Peter Hitchens, germà del famós ateu/antiteista. Christopher Hitchens , que ataca habitualment el Partit Conservador no ser prou de dretes .

El Daily Express

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-6.gif

'Bé, 'ètica', no sé ben bé què significa la paraula, però potser explicareu què significa la paraula: 'ètica''. Richard Desmond , Expressar propietari. Realment ho volia dir.

El Daily Express , fundada l'any 1900, és coneguda per dues coses; ser anteriorment propietat d'un antic baró del porno (d'aquí el sobrenom de 'The Daily Sexpress') i la seva obsessió per la princesa Diana i la seva mort (d'aquí el sobrenom de 'The Di-ly Express' o The Daily Di).

Va començar com una mena de pioner, sent el primer diari britànic que va tenir un mot encreuat, i també va ser el primer a informar sobre xafarderies i esports en un grau significatiu. També va destacar per tenir León Trockij escriure despatxos durant el seu exili de la Unió Soviètica. Però tampoc no era precisament progressista i tenia una actitud més aviat 'esquizofrènica' cap als jueus durant la dècada de 1930 (els neonazis encara emeten una Expressar titular de l'època ' JUDEA DECLARA LA GUERRA A ALEMANYA ', com una 'prova' estranya que no van ser víctimes en absolut nota El titular era la seva opinió sobre la crida de les organitzacions jueves a un boicot a les mercaderies alemanyes en resposta al nomenament de Hitler com a canceller. ). I des de llavors, s'ha desplaçat tant cap a la dreta que es pot descriure millor com 'el Correu diari fora de la seva medicació ', especialment per la seva demonització dels immigrants fins al punt de racisme directe. Els seus articles espantadors sobre la immigració eren tan racistes que van provocar una queixa a la Comissió de Queixes de Premsa, l'organisme d'autoregulació dels diaris. dels seus propis periodistes.

Després de la princesa Diana i els immigrants, l'Express té una sèrie d'altres obsessions per a les mascotes, com ara les condicions meteorològiques extremes, l'augment dels preus de l'habitatge. o baix, qualsevol cosa que tingui a veure amb gent gran (pensions, condicions mèdiques, etc. ), i una barreja entre Síndrome de la dona blanca desapareguda i El judici de la pitjor notícia mai en el cas de la desaparició l'any 2007 de la Madeleine McCann, de tres anys, a Portugal. Aquests temes apareixen a la portada tan sovint que podeu jugar al bingo amb ells .

El seu propietari entre 2000 i 2018, Richard Desmond, era un baró del porno de fet (tot i que demanda a la gent que l'anomena així ), i el diari va anunciar els programes dels seus antics canals (també era propietari del mainstream Canal 5 entre 2010 i 2016, quan el va vendre a Més ). Irònicament, el diari mateix té una postura molt reaccionària que s'oposaria a la pornografia en termes generals. Això crea una mica de contradicció . Desmond prefereix evitar parlar del seu estatus de baró del porno en aquests dies, cosa que, naturalment, significa que el Guardià ho planteja a cada oportunitat imaginable. La seva dona (almenys segons Ull Privat ) semblava creure en estranyes teories de la conspiració com els ovnis o els perills del Gran colisionador d'hadrons , que han aparegut com a històries al web del diari. L'amistat de Desmond amb el xicot de la difunta princesa podria estar relacionada amb la cobertura obsessiva del diari de les seves morts, tot i que va continuar després de la seva marxa. El diari és ara propietat de Reach, que publica el Daily Mirror .

El seu moment més insípid va ser un article que atacava els ara adults supervivents de la massacre de Dunblane, el tiroteig més mortífer de l'escola britànica, perquè van posar imatges d'ells mateixos bevent a les seves pàgines de Facebook, que el periodista en qüestió només va veure fent-se passar per un adolescent i fent-se amistat amb ells al lloc.

També és més aviat provincial en la seva cobertura, informant sobre fenòmens meteorològics britànics greus a costa d'altres històries més dignes de notícies i odiant la Unió Europea amb passió (Diana mort allà!), fins i tot segons els estàndards de la premsa de dretes generalment euroescèptica. En el Eleccions Generals 2015 , el Expressar va ser l'únic paper que va avalar directament l'UKIP independentista.

També és la casa de molts anys Ós Rupert , amb la majoria de fans d'acord que la tira és millor que la resta del diari.

El Diumenge Express (fundada el 1918) té un to força més matisat, essent semblant al Correu diari .

El Evening Standard

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-7.jpg

'EEEEEEEEEEEEEEEEIN'STANNITT!' El crit de guerra dels seus venedors de notícies

El Evening Standard és, com el seu nom indica, el diari de la tarda de Londres (i l'únic que queda des de 1987). És més conegut per la forma distintiva que els seus venedors solien cridar el seu títol en una sola síl·laba, abans de convertir-se en un full gratuït el 2009, tot i que a tots els efectes encara es considera un paper de mercat mitjà. nota No només pel seu estil i història, sinó també perquè el paper no és precisament gratuït als suburbis de Londres .

Té una certa reputació pel provincialisme, sobretot pel que fa a la seva cobertura del El metro de Londres ; les grans notícies es deixaran fora de la portada a favor de l'última vaga de Tube en curs (un exemple fictici: 'THREATEN TUBE STRIKE — Aliens Attack Earth'). També està obsessionat amb els mals de la gatzoneta.

Políticament, és bastant de dretes; va tenir un paper clau en l'elecció de Boris Johnson com a alcalde de Londres (d'aquí el seu sobrenom 'el Boris de la tarda'). Això es deu en gran part perquè el diari odiava especialment al llavors titular Ken Livingstone; una vegada va comparar un dels seus periodistes (que era jueu) amb un guàrdia d'un camp de concentració, i tot va esclatar en un gran escàndol. També va donar suport al candidat conservador Zac Goldsmith a les eleccions a l'alcaldia del 2016, fins al punt de reproduir les seves notes de premsa més o menys textualment; aquí, van tenir menys èxit, ja que Goldsmith va perdre davant el laborista Sadiq Khan.

És propietat d'Evgeny Lebedev, que va comprar la majoria de ( Correu diari pare) Participació d'Associated Newspapers per una sola lliura; això només va servir perquè fos encara més dretà que abans. També dóna prioritat a l'estació de televisió London Live de Lebedev a les seves llistes de televisió (per davant fins i tot La BBC ), malgrat tenir, com Ull Privat Dit-ho, una mica menys d'espectadors que el Yeti.

El seu editor més recent és l'antic canceller d'Hisenda George Osborne, un nomenament que va causar molta sorpresa, sobretot perquè Osborne encara era diputat en el moment del seu nomenament. Tot i que unes eleccions generals anticipades van donar a Osborne l'oportunitat de dimitir, la seva direcció encara aixeca les celles a causa de la seva necessitat de Teresa May (que va acomiadar Osborne com a canceller en convertir-se en primer ministre) i, en un gir irònic, el seu successor Boris Johnson.

El Nou Dia (29 de febrer de 2016 - 6 de maig de 2016)

La resposta de Trinity Mirror a la Correu , el Expressar , i la i , el Nou dia es va llançar en un moment en què la indústria dels diaris es trobava en una situació difícil i estava dirigida a persones que no solen comprar diaris (de debò). A diferència del vostre diari metropolità habitual, no tenia pàgina editorial, la informació era majoritàriament breus informatius i la secció d'esports es trobava a les pàgines centrals i no a la contraportada, que estava ocupada per un mapa meteorològic. Els experts pensaven que no duraria un any. No va durar tres mesos .

Avui (1986-95)

Només per completar: Avui va ser un diari que va funcionar durant menys d'una dècada (1986-95). Va començar com una mica d'esquerres: va imprimir la tirada original de Sue Townsend Diari secret de Margaret Hilda Roberts Edat 13¾ i va tenir com a editor polític el futur spin-doctor del New Labor Alistair Campbell. Després d'aproximadament un any d'això, es va vendre a Murdoch i va aconseguir 'Rommel' Montgomery com a editor (famós pel seu treball amb el Mirall ), i es va convertir de fet extremadament thatcherita, fins al punt que va ser sobrenomenat Toady . Tanmateix, el que es recorda principalment és ser el primer diari a tot color del Regne Unit i, en general, sembla terrible en el procés. Alguns nerds de la història de la televisió també ho podrien recordar com el diari que va emprar Mattie Storin a l'original Castell de cartes .

Primeres Notícies

Primeres Notícies és un diari per a joves en edat escolar. Aconsegueix fer una mirada madura i imparcial a les qüestions mundials tot i que segueix sent amigable per als nens. Té tot el que hauria de tenir un diari, però adaptat per a nens.

Tabloids Red-Top

El sol

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-8.jpg

'Ets un pedo? Ets un pedo? Fes-li un cop de pit, avui té 16 anys! Ets un pedo?' Russell Howard en una edició típica

El Sol és un dels diaris més infames de Gran Bretanya. Hi ha molt a dir sobre això, la majoria no molt amable. Però aquí teniu una descripció de la mitjana Sol lector del seu propi antic editor, el famós Kelvin MacKenzie:

'Ell és el noi que veus al pub , un vell feixista de dreta , vol tornar els wogs , comprar la seva casa del consell de poxy , té por dels sindicats , por dels russos , odia els queers i els estranys i traficants de drogues . No vol saber parlar de [notícies serioses]'.
La llista de persones que detesten Sol bàsicament abasta tothom que no està en aquesta descripció. I malgrat això, el Sol és el paper més venut a les illes britàniques i el desè més popular a tot el món.

Té una inclinació molt dretana, però irònicament va començar com a Daily Herald (originalment, durant un mes, El món ), un fullet genuïnament pro laborista dirigit als 'radicals polítics' i propietat dels sindicats. Després d'una decadència durant la postguerra, va ser comprada per International Publishing Corporation (propietaris de l'esquerra Daily Mirror ) i va aconseguir mantenir el seu perfil. Però després va arribar un estudi de mercat que suggeria un canvi demogràfic intens i, el 1964, es va transformar en el Sol , apuntant no només als 'radicals polítics' sinó també als 'radicals socials' de la classe mitjana. Això no va funcionar exactament, i el 1969 va ser comprat per Rupert Murdoch , que el va convertir en el tabloide actual que es veu avui i encara hi manté una presa ferma.

Va ser famós durant molts anys per la Pàgina tres Stunna , una col·lecció de dones en topless a la tercera pàgina; tot i que no és l'únic tabloide que ho ha fet, és fàcilment el més famós. Així és essencialment fent servir dones en topless a vendre propaganda . Es va aturar en silenci el 2015, en gran part perquè la competència per a les dones mirant va ser aclaparadora .

També va ser la llar de les tires de dibuixos animats incloses George i Lynne , que també presentava regularment dones en topless als seus dibuixos animats. Això es va deixar caure el 2010 i ara el diari no publica cap tira còmica. Continua sent la llar de Dear Deidre, la tieta agonia més coneguda del Regne Unit.

El seu ferm conservadorisme s'expressa d'una manera altament populista. Es presenta de peu colze a espatlla amb l'home comú (encara que sovint no és convincent). Va avalar obertament el Brexit malgrat ser boicotejat per lectors i anunciants (tot i que el seu impacte en el diari és discutible). Però això no vol dir que estigui totalment alineat amb el Partit Conservador; de fet, va donar suport als laboristes el 1997, el 2001 i el 2005 (tot i que va passar gran part d'aquest període atacant el partit als seus editorials), donant-li la impressió de tenir por de donar suport a un perdedor . (Alguns creien que Murdoch també estava intentant jugar bé en aquell moment per relaxar les regulacions de propietat dels mitjans britànics). També pot ser per això que el Sol crèdit reclamat per la victòria sorpresa dels tories a les eleccions generals de 1992 (amb el titular ' ÉS EL SOL WOT HO VA GUANYAR '). En particular, els conservadors no ho van negar exactament.

De fet, el document és conegut pels seus titulars creatius i inflamatoris, que inclouen:
  • ' TENIM ', referint-se a l'enfonsament del General Belgrano durant La guerra de les Malvines . ( Ull Privat el va burlar amb un títol propi: ' MATAR UN ARGIE, GUANYAR UN METRO ', que MacKenzie realment es va trobar força divertit ). Just abans d'això, en l'enviament del grup de treball a les Malvines, de manera irònica va publicar el titular ' L'IMPERI CONTRAATACA '.
  • ' ESTEM PORTAT PER UNA MAFIA GAY? ', que va provocar una gran reacció contra la seva homofòbia. (As El test de notícies va dir: 'Posen a El meu petit poni el cap al teu llit ?')
  • ' EL SEXE ETEERO NO ET POT DONAR SIDA ', considerat per un professor de periodisme com el pitjor article de diari de la història britànica, ja que no només és el titular. descaradament fals , però també pot posar en perill activament la vida dels lectors.

Però no es pot parlar del Sol sense parlar del seu reportatge més infame, sobre el desastre de Hillsborough de 1989, una estampida en un partit de futbol que va matar 97 seguidors del Liverpool FC. Tots els informes oficials suggereixen que va ser causat per un control horrible de la multitud i una policia deficient, inclosa la suposició que les víctimes que intentaven escapar de l'aixafament cap al camp estaven hooligans intentant precipitar el terreny de joc. El Sol , en canvi (amb el famós titular ' LA VERITAT ') va posar la culpa directament als aficionats del Liverpool, afirmant amb cap prova ni justificació que van iniciar l'estampida, van atacar els primers que van respondre i van saquejar els morts i van orinar sobre els cadàvers.\\

El que va seguir va ser una reacció tan intensa que el Sol , en aquell moment el diari més venut a Liverpool, fins avui no es pot obtenir a la ciutat. Ningú el portarà, ningú el comprarà, ningú no el pot regalar nota El còmic de Liverpool Alexei Sayle ho va intentar, suggerint que es podria utilitzar com a paper higiènic: un home va dir que preferia utilitzar un pòquer rovellat. . Ni seguidors del Liverpool, ni gent que no li importa el futbol, ​​ni fans dels amargs rivals del Liverpool, l'Everton FC. nota És cert que els dos clubs tenen una relació molt estranya. Els seus estadis estan a només unes illes l'un de l'altre, així que no és una rivalitat estrictament geogràfica, i moltes famílies de Liverpool tenen aficionats dels dos equips, i els jugadors d'un equip sovint van créixer donant suport a l'altre, com es va veure amb l'antic vicecapità del Liverpool Jamie. Carragher. En un cas extrem, la família Gerrard realment va produir jugadors per als dos equips: Anthony Gerrard, que va jugar als equips juvenils i reserves de l'Everton, i el seu cosí molt més famós, Steven Gerrard, un dels millors capitans del Liverpool. Una de les millors caracteritzacions del mateix es basa en aquesta última; Es tracta bàsicament d'una baralla familiar, amb tota la crueltat que això implica, però quan s'enfronten a una amenaça exterior o una tragèdia greu, ambdues parts s'uniran perfectament. En qualsevol cas, els aficionats de l'Everton tenen els seus propis motius per odiar-lo Sol , especialment després d'un article diferent el 2017 -un article d'opinions de MacKenzie- que comparava un dels seus jugadors de raça mixta, Ross Barkley, amb un goril·la. , ningú.

L'informe de Hillsborough és una gran part del Sol El personatge de, perquè mostra com de repugnant era el seu editor Kelvin MacKenzie. La història va ser una creació seva; altres periodistes del Sol podia veure la resposta venir, però MacKenzie era un tirà de la redacció tant que ningú el podia desestimar. Ni tan sols Rupert Murdoch va poder lligar-lo completament, ja que MacKenzie es va retractar de la seva disculpa per l'informe i va culpar Murdoch d'haver-lo pressionat perquè ho fes. Fins i tot dècades després, quan l'any 2016 es va emetre l'informe final de la catàstrofe i, finalment, va exposar definitivament la Sol L'informant com una gran mentida, MacKenzie no es va fer enrere (i va prohibir qualsevol cobertura de la consulta que no fos un breu informe). El Liverpool FC va respondre prohibint-ho tot formalment Sol periodistes de les instal·lacions del club per sempre (Everon va fer el mateix poc després, en resposta a l'article 'goril·la' del 2017, també de MacKenzie).

Fins i tot ells doblegat el 2019, quan la FA se'ls va acostar sobre Anfield (l'estadi de 54.000 espectadors de Liverpool) que allotjava els partits d'escalfament per a l'Eurocopa 2020 (abans que la pandèmia provoqués el seu ajornament), cosa que només es podia fer amb la condició que el Sol es va permetre que els periodistes ingressin al lloc. La resposta es va resumir a grans trets com 'ves a la merda' i una reafirmació de la prohibició. Normalment, això seria una afronta total a la llibertat de premsa i a la disponibilitat esportiva, però va ser totalment inqüestionat per la resta del món, i fins i tot va ser elogiat en diversos sectors. Així de dolent era. Recentment, l'Arsenal FC s'ha convertit en un altre dels enemics del diari després que el tabloide publicés un article que implicava que una gran part dels seus seguidors eren terroristes musulmans després que el sospitós d'un intent d'atemptat amb bomba fos vist amb una samarreta de l'Arsenal. Els aficionats van demanar la prohibició del Sol , però semblava que no anava enlloc, però el paper encara és menyspreat per molts Gooners.

Nordistes en general i els escocesos no tenen amor perdut pel diari ni per MacKenzie, ja que el diari va caracteritzar les persones que vivien al nord d'East Anglia com a 'commie bumpkins endogàmics' començant amb la vaga dels miners de Yorkshire de 1984, mentre que les seves columnes posteriors a la redacció emfatitzaven això sobre els escocesos. (irònicament, el seu avi era escocès) nota Tot i que tenint en compte el menyspreu que tenen els sudistes per 'els Scouses', tots aquests actes de traïció es podrien resumir en la recerca de més lectors. .

Això és molt per digerir per a una paraula per al periodisme desagradable, però tot el que necessiteu saber està condensat força bé en aquesta cançó de Billy Bragg , 'No compreu mai el Sol '.

El Daily Mirror

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-9.jpg

'L'ego d'un editor no val la vida d'un soldat britànic'. Portaveu del regiment de Queen's Lancashire , durant l'hora que sigui el contrari a la millor hora del diari i l'acomiadament del seu editor menys considerat.

El Daily Mirror és un tabloide generalment d'esquerres, tot i que com a diari populista pot girar cap a la dreta en temes com el crim. Irònicament, es va fundar com un company estable conservador de la Correu diari (fins a la mesura de donar suport a Oswald Mosley); va recórrer a la seva ideologia actual a finals de la dècada de 1930 sota la direcció de Guy Bartholomew. Va ser un diari d'investigació genuïnament bo que va fer moltes campanyes i perspectives aclamades; el gran John Pilger va ser un dels seus protagonistes. Llavors, l'home de negocis i financer torcido Robert Maxwell se'n va apoderar el 1984, i el vell esperit d'esquerres va quedar emasculat.

Després de la misteriosa mort de Maxwell el 1991, el diari va passar a mans de l'editor i editor decididament de dretes David 'Rommel' Montgomery, que ja era famós per dirigir el desaparegut (i servilment pro-Thatcher) diari. Avui (Una broma amarga entre els vells Mirall les mans diu: 'Vaig pensar que un líder va trucar Monty havia d'estar encès nostre Després de Montgomery, el diari ha fet esforços vagues per reclamar les seves credencials d'esquerra, inclosa la contractació de Pilger per informar sobre la guerra de l'Iraq i ser l'únic diari nacional que va donar suport al Partit Laborista al final del Gordon Brown el primer ministre.

El seu antic editor més famós, però, és Piers Morgan, que va dirigir el diari entre 1995 i 2004, canviant el diari cap al liberalisme clàssic. Va ser acomiadat per falsificar imatges d'abús per part dels soldats britànics a l'Iraq. La cobertura viciosa va fer que la gent escopís als soldats al carrer abans que les imatges fossin exposades com a falses; els militars han perdut tot el respecte per la Mirall , però en general no creuen que valgui la pena atacar-lo. nota Tal com va dir el Regiment de Lancashire de la Reina, 'Aquest regiment s'ha enfrontat a Lluís XIV, Napoleó, el Kaiser i Hitler. Dubto que Piers Morgan ens detingui molt de temps'. Morgan, mentrestant, es va convertir en un objectiu de ridícul persistent ( Ull Privat sempre l'anomena alguna variant de 'Piers Moron') i va ser desterrat a Amèrica per ser un àncora CNN (des d'aleshores ha estat arrencat de tornada a Anglaterra per treballar per al Correu ). Després del 2004, el diari va començar a moure's cap a l'esquerra, però encara no fins al punt 'clàssic' Mirall .

El Mirall té una llarga i estranya història d'enemistat amb Ull Privat , malgrat que aquests últims no es prenen especialment seriosament ningú als mitjans. El Mirall dedicaria grans recursos a la 'batalla', demandant la revista i el seu editor Ian Hislop per 225.000 lliures (aproximadament mig milió de lliures del 2013); Hislop va ser famós sobre donar 'un xec gros per a un txec gros' (Maxwell ha nascut a Txecoslovàquia). El Mirall fins i tot va trucar al vicari d'Hislop demanant 'brutícia'; el màxim que van poder desenterrar eren històries inventades sobre les suposades 'piles cròniques' d'Hislop i 'una estranya obsessió per les mandarines'.

Curiosament es va fundar l'any 1903 com un 'paper per a dones' i està intentant redescobrir aquest nínxol, fins al punt que, generalment, aproximadament la meitat del seu contingut s'adreçava específicament a dones, i la resta (excepte les pàgines d'esports) era en gran mesura de gènere. -neutre. L'excepció són els dissabtes i dilluns, que de totes maneres es dedica en gran mesura al futbol.

Té un seguiment molt fidel Uf nord , amb una edició nord a part des de 1955. És pràcticament l'únic diari nacional que podeu llegir tranquil·lament a Manchester o Liverpool. Després d'una vaga de miners i d'una tragèdia futbolística, la mateixa idea de vendre (i molt menys llegir) un diari conservador pot provocar alguns problemes.

La seva edició dominical descendeix del Diumenge pictòric (o el 'Pic'), que va existir entre 1915 i 1964.

El Estrella diària

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-10.jpg

'L'HOMO MUSULMAN AVANÇARÀ ELS SCROUNGERS FARÀ QUE JORDAN TINGUI CÀNCER DE MAMA?!?' Cada Estrella Titular mai

El Estrella diària (fundada el 1978), com el Daily Express , és un títol de Desmond. Té més pits i menys notícies que el Sol , i és essencialment una revista de xafarderies diària. És cert que inventa coses i ja ha estat demandat per això abans . Si el Expressar és el Correu fora dels seus medicaments', durant la major part de la seva història el Estrella era el Expressar el germà petit especial de les seves medicines': era tan racista i homòfob que s'acosta a la extrema dreta, musulmans Lliga anglesa de defensa en diverses ocasions. Un periodista va renunciar després d'haver rebut instruccions per 'embolicar-se' a un grup de dones amb burques que no portaven més que la seva roba interior. Curiosament, des que el Grup Express va ser adquirit per Reach plc, el Estrella va prendre una inclinació més esquerrana, convertint-se essencialment en una versió més populista de la germana de top vermell, la Daily Mirror .

És famós pels seus titulars enganyosos:

  • ' JORDANIA EN EL NOU ESCANT DEL CÀNCER! Diagnòstic de xoc per a Kate i la seva família!' només es tractava del fet que el xicot de Katie Price utilitza un bronzejat fals, que podria provocar càncer.
  • ' TERROR QUANT L'AVIÓ VA A SER NÚVOLS DE CENDRESA 'era totalment ficticia i il·lustrada amb una imatge d'un documental. nota Això es va relacionar amb la posada en terra d'avions a la major part d'Europa el 2010 després de l'erupció del volcà Eyjafjallajökull a Islàndia.
  • ' ROYAL BABY EN CAMÍ 'no va tenir res a veure amb els fills reals de William i Kate; va arribar just després que es van casar i es van revelar. oh-tan sorprenent que ara que estaven casats, ells podria triar concebre un fill.
  • ' VELLS ABORDITS PER CASAR ', fent referència al compromís del príncep Carles amb Camilla Parker-Bowles. És divertit si no t'importen les xafarderies.
  • ' PERV SPOF BOSS LLUITA DE DEIXALES ', just al costat d'un titular que mira els pits de la cantant Charlotte Church , que en aquell moment tenia 15 anys. Es va demostrar Chris Morris completament correcte arran de un determinat episodi especial de Ull de llautó .

El Esport diari

'TITS' —El Esport diari i tot al seu voltant destil·lat en una sola paraula

El Esport diari és pur Mirada Masculina . S'assembla superficialment al Sol , Mirall , i Estrella , però bàsicament és un equivalent britànic dels EUA. Investigador Nacional , en què conté gairebé res que normalment es consideri una notícia . És tan oprimit com un diari que si busqueu el seu títol a Google us aconseguiu Estrella al lloc web de. I ja no existeix realment: després d'un sol raspall amb la fallida, l'edició diària d'aquest òrgan de premsa (quin òrgan és millor deixar a la imaginació) ha deixat de publicar-se, deixant només el Esport de diumenge i una versió entre setmana continuen en circulació.

La seva tarifa típica (encaixada, amb extrema dificultat, al voltant del porno) inclou històries d'un autobús de dos pisos encastat en una capa de gel antàrtica, un Segona Guerra Mundial bombarder trobat a la Lluna, una casa de kebab amb un ingredient no convencional , i un nadó mig cavall i mig humà. Quan un astrònom els va trucar per dir-los que tenia un telescopi apuntat a la lluna que no podia captar cap bombarder, el titular de l'endemà va ser 'El bombarder de la Segona Guerra Mundial a la Lluna desapareix!'

El Notícies del món

  https://houstonmovers24.com/img/usefulnotes/BB/useful-notes-british-newspapers-11.jpg

'Rebutgem absolutament qualsevol suggeriment que hi hagi una cultura del mal en aquest diari'. Declaració de News International

El Notícies del món va ser un altre diari de Murdoch, publicat abans setmanalment diumenge. Fundat l'any 1843, es pensava generalment com el 'diumenge Sol ', i pel que fa al contingut eren gairebé exactament els mateixos. També es coneixia com 'Notícies dels cargols' o 'Cargols del món'. Tradicionalment era el diari preferit per embolicar fish and chips (abans que la pràctica fos aturat com a perill per a la salut).

Es va veure obligat a tancar el 2011 quan el Guardià va descobrir que havia piratejat els missatges de veu de la col·legial assassinada Milly Dowler i havia esborrat missatges del seu correu de veu, donant a la seva família l'esperança que encara podria estar viva. Les conseqüències d'això van provocar la dimissió de diversos càrrecs d'alt rang del govern i de la Policia Metropolitana de Londres. També va enfonsar l'oferta de Rupert Murdoch per adquirir les parts del Xarxa BSkyB encara no era propietari i va provocar una llarga investigació i discussió sobre l'ètica en el periodisme sensacionalista.

El Gent

'Estic segur que el Gent estarà disponible per als vostres comunicats de premsa, just entre les pits de Jordan i la propagació sexual perversa'. Piers 'Moron' Morgan , durant un conflicte acalorat amb Alastair Campbell per la percepció de biaix anti-laboralista a la Mirall .

La gent és un clon de la Notícies del món , i ara una germana només de diumenge de la Mirall de diumenge . Ningú el llegeix, o millor dit, ningú admet a llegir-lo, ja que en realitat hi ha un Mirall de diumenge que és bàsicament el mateix però amb un millor reconeixement de marca i menys connotacions pornogràfiques. D'alguna manera, però, el Gent continua després de 130 anys. És notori per Esquer i canvi Les primeres pàgines inclouen 'bocassos de dama' de celebritats, que solen mostrar una fotografia de celebritats nacionals 'a la planta baixa' i un article que acaba tenint una relació tangencial amb qualsevol cosa.

El Comunistes

Els comunistes són un grup notòriament conflictiu i, com a tal, tenen diversos diaris propis que encara poden existir o no:

  • El Estel de l'alba està nominalment afiliat al Partit Comunista Britànic (bé, el que encara existeixi); tanmateix, apunta a un públic més ampli que l'esquerra radical. Antigament es coneixia com El Treballador Diari i va saltar el vaixell d'un Partit Comunista anterior just quan es va esfondrar. És un dels pocs diaris comunistes i té la difusió més alta entre ells, cosa que no diu gaire.
  • El Línia de notícies , el diari de l'extremtrotskista Partit Revolucionari dels Treballadors, és un diari d'extrema esquerra únic. Es considera en gran part il·legible a causa del seu argot impenetrable. Les seves pàgines d'esports són força bones, però; la seva cobertura de curses de cavalls és fins i tot millor que la de la majoria de diaris convencionals.
  • La majoria de diaris d'extrema esquerra són setmanals més que diaris, i normalment només els venen al carrer els partidaris dels grups que els imprimeixen. Alguns exemples inclouen el Treballador Socialista (enemics amargs de Línia de notícies ), Militant , i la Martell d'obrer .
  • Guerra de classes és un diari anarquista setmanal amb una tirada minúscula. El seu únic reclam a la fama és un únic titular que va quintuplicar les seves vendes, pel que fa al naixement del príncep Guillem: ' HA NÉIX UN ALTRE POTENT PARÀSIT REIAL! '

Diaris escocesos

'Bàsicament és un país estranger!' Piers 'Moron' Morgan

La majoria dels diaris nacionals també van publicar una edició escocesa amb uns quants intents vagues de localització. Això està influenciat pel fet que les polítiques 'd'esquerra i dreta' són una mica diferents a Escòcia que a la resta del Regne Unit, especialment Anglaterra; un centrista en termes londinencs es veuria més aviat de dretes a Escòcia. Això vol dir que mentre que el Sol és sòlidament conservador a la resta del Regne Unit, la seva edició escocesa manté una neutralitat incòmoda, fins i tot arribant a donar suport a l'SNP en lloc dels conservadors a les eleccions de 2015: l'opinió local (i el seu efecte en les vendes) guanya la influència de Rupert Murdoch .

Dit això, també hi ha alguns títols específicament escocesos:

  • L'Herald , antigament El Glasgow Herald , és un full ample de centre-esquerra. Històricament va donar suport als laboristes, tot i que era contra la guerra a l'Iraq. La seva edició dominical es diu The Sunday Herald , i està molt a favor de la independència d'Escòcia (per contra, El Herald ell mateix està en contra).
  • L'escocès , publicat a Edimburg, és un article lleugerament inclinat a la dreta, amb el qual volem dir que realment no distingeixen entre els demòcrates liberals i els nous laboristes en termes generals. És un full ampli pel que fa al contingut, però publicat a mida tabloide. Es diu l'edició de diumenge Escòcia el diumenge . Va sortir en contra de la independència escocesa.
  • El rècord diari és un tabloide escocès, publicat a Glasgow. També es coneix com 'The Daily Weegie', 'The Daily Rangers' i 'The Daily Retard'. Dona suport als laboristes i adopta una posició d'esquerres en temes econòmics, però acostuma a ser conservador en temes socials (va donar suport vocalment a una campanya per mantenir la legislació de la Secció 28 anti-gay), i és ferotgement antinacionalista. És el segon diari més venut a Escòcia (superat només per la Sol ). Abans era propietat del Mirror Group, quan bàsicament era només l'edició escocesa del Daily Mirror , però ara és de propietat independent. Es ven una versió reduïda a Aberdeen, Dundee, Edimburg i Glasgow, amb una petita quantitat de contingut exclusiu específic per a cada edició. L'edició de diumenge és El Correu dominical , que és el diari dominical més venut a Escòcia i té una inclinació encara més esquerrana, sent el 2019 el primer diari britànic a donar suport oficialment al Partit Verd.
  • La premsa i el diari es publica a Aberdeen i només està disponible al nord-est d'Escòcia. És conegut a la seva zona com el 'P&J'. És increïblement parroquial ; el rumor diu que l'enfonsament del Titanic es va informar com 'L'home del nord-est perdut al mar'. És propietat i es publica de manera independent; és de dretes, però no dóna suport obertament al Partit Conservador. Infamement recolzat Donald Trump el controvertit camp de golf d'Aberdeen, fins al punt de qualificar de 'traïdors' els regidors que hi van votar en contra; Ull Privat ha observat la interessant coincidència que la dona de l'editor fos la vicepresidenta de Trump encarregada del desenvolupament.
  • The Sunday Post és Tartan, Heather i Shortbread en forma de diari dominical. Es publica a Dundee i acull les emblemàtiques tires còmiques escoceses Els Broons i Sobre Wulli ; No és d'estranyar que sigui publicat per D.C. Thomson, més conegut per còmics com ara El Beano i El Dandy . No té cap edició diària, perquè ningú no podria agafar aquest nivell de ' Bonnie Escòcia 'sentiment cada dia.
  • El Nacional és un diari més recent, constituït a finals del 2014 com a diari independentista. Va començar com un paper germà de la Herald i Herald de diumenge , i es va modelar clarament a partir d'aquest últim tant pel que fa a la presentació com a la postura editorial. Des que va agafar vida pròpia, ha adoptat una combinació aparentment paradoxal d'idealisme d'esquerres i el tipus de nacionalisme 'nosaltres i ells' defensat per les publicacions més de dretes. D'acord amb la majoria de coses a l'Escòcia posterior al referèndum, la resposta ha estat... mixta, si cal que les xarxes socials escoceses siguin per a res. Ha generat certa controvèrsia pel fet que es presenta com una perspectiva independentista més que com una font de notícies imparcial, que ha portat Ull Privat per descartar-lo com un 'fanzine SNP'. Altres peculiaritats notables inclouen les seves primeres pàgines burlesques (sovint que impliquen Photoshop de diferent qualitat, que finalment es van abandonar a favor d'un estil tabloide més convencional), la tendència dels seus columnistes a incursionar-hi. Paraules sense sentit sense sentit , una curiosa preocupació per la misteriosa mort de Willie MacRae i la seva recerca del que només es pot descriure com una venjança menor contra el presentador de televisió i arqueòleg Neil Oliver. nota Tot i que Oliver ha fet algunes coses genuïnament qüestionables (com ara defensar el controvertit historiador David Starkey i unir-se a GB News), El Nacional La descripció que fa d'ell com un 'historiador que odia l'SNP' suggereix que les seves queixes són de naturalesa més mesquines. . És sobrenomenat 'The Nat Onal' pel seu Títol Lucky Charms .

Irlanda del Nord

La majoria de diaris anglesos venen edicions irlandeses específiques a Irlanda del Nord i a la República d'Irlanda. Aquestes van des de gairebé idèntiques a les versions angleses (el Sol irlandès ) a substancialment diferents (el Irish Daily Star , que està molt menys interessat en les celebritats i es preocupa molt més per la política irlandesa). Si voleu una visió detallada dels diaris irlandesos, la majoria dels quals tenen seu a la República però estan disponibles al nord, vegeu Periòdics irlandesos . Tanmateix, alguns articles que trobareu principalment a Irlanda del Nord:

  • El Belfast Telegraph és un diari unionista conservador i moderat publicat a Belfast. Actualment és el diari amb seu a Irlanda del Nord més venut.
  • Notícies irlandeses es publica a Belfast i està disponible a tot Irlanda, tot i que només és un actor important al nord. És un pacte nacionalista moderat.
  • La carta de notícies , un antic tabloide amb seu a Belfast, es publica des de 1737, fet que el converteix en el diari en anglès més llarg del món. És fermament unionista en política, encara que pel que sembla una vegada va ser republicà en el seu passat llunyà.
  • El reporter imparcial , basat principalment al voltant de Fermanagh i Enniskillen, fa tot el possible per mantenir-se al marge de la política, i una breu mirada a Política d'Irlanda del Nord us dirà per què i us donarà la raó del nom. Malgrat això, en alguns cercles és vist com el diari local protestant/unionista; un segon diari de la zona, El Fermanagh Herald , està més orientat als lectors catòlics/nacionalistes. Aquest duopoli a la premsa local segons on us situeu La qüestió irlandesa s'emmiralla en altres ciutats i pobles d'Irlanda del Nord. La seva segona ciutat més gran té diaris setmanals El Diari Derry i El Londonderry Sentinel — Endevineu a quina comunitat es dirigeix ​​cada document.

Fulls gratuïts

Els fulls gratuïts són diaris de mida tabloide disponibles de forma gratuïta a les estacions de ferrocarril i als venedors ambulants, o als seients dels trens, que és on acostumen a parar. Cartes a la Metro En ocasions han animat la gent a fer-ho i s'han queixat que el personal del tren retirés els papers. Als tramvies de Manchester, hi ha avisos que animen a la gent a abandonar el Metro al seient. Per contra, als trens de la zona de Manchester i El metro de Londres hi ha cartells que adverteixen que fer-ho és embrutar.

  • Metro és el diari més gran i té múltiples edicions locals. No té cap secció de comentaris i no expressa opinions polítiques reals, a part d'una posició pro-UE, que és irònic tenint en compte que forma part del Correu diari conglomerat. Curiosament, això una vegada va confondre un reial saudita amb un terrorista internacional. La major part del seu contingut és una obsessió El factor X , reality TV i música pop. Durant molts anys la gent el llegeix només perquè va imprimir Demana-ho i una columna setmanal a càrrec de l'humorista Richard Herring , però Metro va deixar tot això el 2015 com a mesura de reducció de costos i es va convertir pràcticament en una revista diària de xafarderies (amb pàgines testimonials per a notícies i esports locals), cosa que en realitat els va aconseguir. més lectors, tant és així que només dos anys després, fins i tot havia superat el Sol com el diari més llegit a Londres nota El Sol havia ocupat el càrrec des de la dècada de 1970, però no se sap quant d'això hi havia interès Metro i quant era només el fàstic reprimit dels londinencs davant del Sol .
  • el paper de Londres , ara desapareguda, era propietat de Rupert Murdoch , però a diferència dels seus altres diaris, era molt socialment liberal, amb columnistes gais habituals, tant homes com dones. També amb freqüència Posa una foto d'una dona poc vestida a la secció 'Imatges del dia' de la pàgina 2 .
  • London Lite , propietat de Associated Newspapers (i anteriorment una versió lleugera del Estàndard ), ara desaparegut.
  • Ciutat AM és un document empresarial, amb un suplement sobre apostes esportives.
  • Durant diversos dies de la setmana el Manchester Evening News , nominalment un diari local principal, es ven un full gratuït; la designació de 'vespre' és enganyosa, ja que la primera edició surt abans del migdia.

Notícies i revistes polítiques
  • L'economista és una revista setmanal (tot i que s'autoanomena 'diari') propietat del Grup Economist. És coneguda principalment als Estats Units com aquella revista el nom de la qual li llenceu si voleu semblar intel·ligent, tant si la llegiu o no. Cobreix els afers exteriors i qüestions econòmiques des d'una perspectiva liberal clàssica (en contraposició a la liberal nord-americana). Als mitjans britànics, se sol considerar que és econòmicament bastant de dreta, però socialment llibertari, situant-lo més o menys a mig camí entre l'extrem esquerre dels conservadors thatcherites i l'extrem dret dels Lib Dems (als EUA tendeix a caure). en algun lloc del mig de l'espectre). Va aconseguir el seu govern de somni a la coalició Tory-Lib Dem, que sovint elogiava, abans d'agreujar-lo, ja que es va convertir en un Unió de disfunció . Pel que fa a les notícies internacionals, està molt més interessat a mantenir l'ordre clàssic de la postguerra de Bretton-Woods, incloses institucions com l'ONU, l'OMS, l'OTAN i la UE, tot i que reconeix la necessitat de flexibilitat davant les circumstàncies canviants. Més recentment, la seva cobertura econòmica ha tendit més cap a l'esquerra, apropant-la al centre, aconsellant més implicació del govern davant problemes com la pandèmia de la Covid-19. Bàsicament, si el seu principi fundacional és el liberalisme clàssic, el seu rector actual és el pragmatisme. La revista de notícies és principalment un líder en pèrdues per a la informació empresarial i l'anàlisi econòmica molt cara, especialitzada i d'alta qualitat que ofereixen altres parts del Grup Economist.
  • L'espectador és una revista setmanal de notícies de dretes, que es remunta al segle XIX (tot i que de vegades afirma de manera entremaliada descendència de una famosa revista primerenca sense connexió del mateix títol del segle XVIII ). Ara és propietat de Telegraph Group. En general, està obert a totes les tendències del pensament de la dreta, des del llibertari al neoconservador fins a l'aristocràcia de la vella escola, i editar la revista t'aconsegueix molta credibilitat al Partit Conservador ( per exemple. Boris Johnson ). Li agrada criticar correcció política . Potser és l'última resistència de la 'vell fogey' que odia la música moderna (especialment aquest rock 'n' roll desagradable) i aquestes pel·lícules horribles. Té funcions setmanals sobre música clàssica, òpera, teatre i poesia, en contrast amb una cobertura mínima de testimoni de tota la resta. Dit això, també tenen col·laboradors més liberals com Nick Cohen a la barreja. També té edicions americanes i australianes.
  • Punt de vista és una revista mensual de política molt més propera al republicanisme dels Estats Units que a qualsevol ideologia britànica nativa, plena d'històries que assenyalen com la civilització occidental està en perill per part dels musulmans i els seus amics socialistes multiculturals. Els opositors afirmen que ven tot i que existeix només com un intent de persuadir els nord-americans amb aquesta política que tenen un electorat seriós al Regne Unit. Però com el Espec , imprimeix el notable esquerranista Nick Cohen.
  • Nou estadista és el setmanari d'informació d'esquerres, conegut popularment com 'els escalonats' per la seva perpetua precarietat financera. Va perdre molt de prestigi gràcies a un període en què va ser propietat d'un ministre del govern una mica corrupte i es va convertir en servilisme. Blairite . Ara sembla una mica confús i busca un paper.
  • La setmana és un resum setmanal de les grans notícies de la setmana, amb un punt de vista bastant avorrit de l'ala mitjana del mercat mitjà. És la revista de notícies i política per a persones que no estan tan interessades en aquest tipus de coses, però que creuen que haurien d'esforçar-se.
  • El gran tema és una revista setmanal que conté articles sobre temes socials. En particular, existeix específicament com un mitjà perquè les persones sense sostre obtinguin uns ingressos legítims; només es ven al carrer els venedors sense sostre i no es pot comprar a les botigues.
  • Perspectiva és una revista mensual de política amb una tendència generalista d'esquerres de l'establishment (encara que de vegades sorprenentment anti-immigració) i europeista.
  • Picat va ser creat a partir de les restes de El marxisme viu revista després que acusessin falsament a ITN d'inventar els camps d'extermini serbis durant la guerra de Bòsnia. Va començar com una revista àmpliament d'esquerres però antiestatal, però ara sembla que s'aconsegueix dir el contrari de tots els altres i, essencialment, disfressar el llibertarisme d'extrema dreta com a 'derrotisme revolucionari' i 'marxisme antiestatal'. . Molts han dit que no té cap ideologia més enllà del contrarianisme, fins al punt que va avalar el 'dret a veure' pornografia infantil de la gent durant el pedopànic dels anys noranta i després va invertir el rumb als anys 2000 per adoptar una línia molt conservadora en qüestions sexuals, fent campanya. contra el matrimoni gai i l'existència de persones transgènere (aparentment, tots estan bojos).
  • Nou Internacionalista és una revista alternativa amb seu a Oxford amb una tirada de 75.000 exemplars, encara que amb una presència més gran en línia. Des de la seva fundació l'any 1973, ha mantingut el rumb en el seu enfocament a promoure la justícia i l'activisme globals. També és, d'alguna manera, un producte del seu temps (i del seu personal), amb un vessant especialment llibertari-socialista i fervorosament ecologista en els seus informes.
  • El nou europeu llançat poc després que Gran Bretanya votés per sortir de la Unió Europea, dirigit a l'anomenat '48%' de les persones que van votar per quedar-se. És semblant en el seu vessant editorial al Guardià o el Nou estadista , i com el seu nom indica, està molt enfocat a oposar-se al Brexit. Quan parla d'altres qüestions, tendeix a adoptar una línia de centreesquerra, amb un punt de nostàlgia pel govern de Tony Blair. El seu col·laborador més destacat és Alistair Campbell, antic ajudant de Blair i inspirador de Malcolm Tucker de El gruixut d'això .
  • Tribuna es va posar en marxa el 1937 per defensar un Front Unit antifeixista entre el Partit Laborista i els partits a l'esquerra del mateix. Més tard es va convertir en un diari 'socialista democràtic' (i més tard en una revista) que va donar suport a l'esquerra laborista (excepte durant un breu període dels anys vuitanta i principis dels noranta quan va defensar l'anomenada 'esquerra tova', aproximadament, el mig del Partit Laborista) i va ser crític Tony Blair . A partir dels anys 60 va entrar en dificultats econòmiques perquè no representava la nova generació d'esquerres, i mai no se'n sortiria; va estar a prop de la desaparició el 1988 i el 2002, i el 2018 va ser comprat per l'americana Jacobí revista i ara és 'britànica Jacobí ' en tot menys en nom (fins i tot compartint el mateix editor, Bhaskar Sunkara).

Però potser la revista més famosa és:

Ull Privat

Ull Privat és una revista satírica quinzenal editada per Ian Hislop de Tinc notícies per a tu fama. El seu periodisme d'investigació és millor que el de la majoria dels diaris adequats, amb el doble resultat de trencar molts escàndols abans que ningú i ser objecte d'innombrables demandes per difamació: Hislop publica sovint les cartes amenaçant accions legals, i de tant en tant es descriu a si mateix. com 'l'home més demandat de la història legal britànica'. També és responsable de molts dels sobrenoms dels altres diaris que veieu aquí. Com a gos guardià autoproclamat i comentarista freqüent de la resta de la premsa britànica i dels tropes que utilitzen, no és estrany que els veieu citats a Aquest Very Wiki més que qualsevol dels diaris reals.

Viu en una zona grisa legal; utilitza l'anonimat dels seus periodistes i el seu estatus com a revista de notícies 'no gaire adequada' per insinuar subtilment històries sobre les quals no té prou informació per imprimir directament sense ser demandat. Ho fa en part per espantar el subjecte perquè faci alguna cosa estúpida o per obtenir més informants. També té una col·lecció increïble d'acudits, molts d'ells són eufemismes per a coses que no poden esmentar directament sense el risc d'una demanda ( per exemple. 'cansat i emotiu' per 'borratxo', perquè 'borratxo' implicaria que heu vist un document oficial amb el contingut d'alcohol en sang del subjecte). També té una sèrie de pàgines de broma amb metaeufemismes (com el número 94), però els experts polítics afirmen que el Ull sovint té tantes notícies a les seves pàgines de broma com a les de notícies, si ho sabeu.

Si coneixeu diaris francesos, bàsicament és un equivalent més llarg a L'ànec encadenat . Els nord-americans haurien de pensar que les pàgines de broma són semblants a La Ceba i les pàgines de notícies com a versió impresa de The Daily Show amb Jon Stewart i la seva descendència (especialment els aspectes durs del periodisme d'investigació, tal com el fan els còmics) La setmana passada aquesta nit amb John Oliver i Full Frontal amb Samantha Bee ), sobretot per la seva reputació de cridar la resta de mitjans de comunicació per ser estúpids.

Naturalment, no pot evitar tenir les seves pròpies opinions polítiques, i té una personalitat política una mica dividida. Les pàgines de notícies solen ser força a l'esquerra del centre, fins i tot copatrocina un premi de periodisme d'investigació amb el Guardià — però no dubta a atacar el mateix Partit Laborista (gràcies als vells conflictes entre Hislop i el partit). La cobertura cultural, per la seva banda, s'inclina cap al conservadorisme 'tot l'art modern és una estafa i tota la cultura pop és escombraries'. Té una particular antipatia pel govern nord-americà i el critica especialment per les seves accions a Guantánamo i les illes Chagos. nota Hislop va resumir de manera memorable la política dels EUA així: 'Bé, teniu els demòcrates, que són de dreta; el Partit Republicà, que són molt ala dreta; i el Tea Party, que estan bojos'. , però saltarà encara més fort al govern britànic per fer alguna cosa remotament semblant. No li agrada tant Família reial nota Un dels primers títols notables deia ' WINDSOR WOMAN EN PISCINES MASSIVES DE 420.000 £ 'després d'un augment a la Llista Civil, aquesta va fer que la revista fos la seva primera demanda i el nacionalisme escocès. És alhora euroescèptic i anti-Brexit, tot i que alguns comentaristes polítics afirmarien que no és una contradicció, sinó una posició política britànica molt típica si es té en compte que la Guardià i la Mirall tenir opinions similars: la UE té els seus problemes i hauria de ser criticada, però això no vol dir que el Regne Unit hagi de ser realment marxar això. Si s'accepta aquesta coherència, això fa que la seva posició anti-Brexit sigui l'única tendència política genuïna. Bàsicament, és una revista ultra contrària més que cap altra cosa.

Aquí tens, doncs. És per això que tants britànics reben les seves notícies d'actualitat qüestionari espectacles en canvi.